"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 25 martie 2008

Mândră floare trandafir



“Mândră floare trandafir
În viaţă eşti musafir
Ori eşti trist, ori te petreci
Pân’ la urmă trebuie să pleci.

Poţi să ai lumea la picioare
Bani cu furca să-i întorci
Dar când te trage pământul
Tot acasă te întorci,
Poţi să faci de toate-n viaţă
Dar fă-le la timpul lor
Să nu uiţi un singur lucru
Omule eşti muritor.

Mult am mai umblat prin lume
Findcă am vrut s-o duc mai bine
Mi-am dat seama peste ani
Unde-s bani sunt şi duşmani.

Poţi să ai lumea la picioare
Bani cu furca să-i întorci
Dar când te trage pământul
Tot acasă te întorci,
Poţi să faci de toate-n viaţă
Dar fă-le la timpul lor
Să nu uiţi un singur lucru:
Omule eşti muritor.

Pe cărarea vieţii mele
Au fost spini, au fost şi flori
Azi copii-mi calcă urma
Dar au viaţa fără noi.

Doamne tot răul din lume
Dămi-l mie, nu-l da lor
Pentru ei am tras în viaţă
Şi am să trag până-am să mor.

Mulţumesc lui Dumnezeu
Că-s bine şi sănătos
Am ajuns unde am ajuns
Şi am plecat cândva de jos.

Poţi să ai lumea la picioare
Bani cu furca să-i întorci
Dar când te trage pământul
Tot acasă te întorci,
Poţi să faci de toate-n viaţă
Dar fă-le la timpul lor
Să nu uiţi un singur lucru:
Omule eşti muritor.”



interpret Tinu Veresezan


"Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea" Freud

Niciun comentariu: