"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 25 martie 2008



"Scrie, ca să păstrezi florile gândului tău, pe care altfel le ia vântul !" Nicolae Iorga






"Ca să treacă vremea mai uşor, m-am apucat să scriu aici. Chiar dacă nu ştiu ce se va întîmpla cu aceste pagini, dacă vor fi citite de cineva vreodată sau vor putrezi aici.
De fapt, scriu ca şi cum aş vorbi. În jurul meu e pustiu, iar omul dacă nu vorbeşte uneori, moare, nu-i aşa? Pe toţi cei care, veţi citi eventual, ce scriu, vă con­sider judecătorii mei."

"Când cineva nu înţelege o privire, cu atât mai mult nu va înţelege o lungă explicaţie”

"N-am altceva s-aduc azi jertfă, n-am bunătate şi în dar,
Ţi-aduc doar muzică şi versuri şi inima mea pe altar,
Nu am deloc alte-nclinaţii, nu sunt la nimenea pe plac;
Doar asta Doamne-ai pus în mine şi altceva nu ştiu să fac."



Niciun comentariu: