"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 18 martie 2008

Violetele

Îmi plac toate florile, dar violetele ocupă un loc aparte în sufletul meu.




















Din toate florile din lume
Eu pe tine te-am ales
Să fii la geamul meu mereu
Atunci când mă trezesc


















Indiferent dacă e vară sau dacă e iarnă
Indiferent dacă plouă sau dacă ninge
Ele înfloresc, înfloresc, înfloresc ...
















Chiar dacă eu sunt tristă sau supărată
Chiar dacă eu zâmbesc
Ele înfloresc, înfloresc, înfloresc ...




















Nimic nu le abate
Din dulcea lor Misiune
Şi înfloresc, înfloresc, înfloresc ...




















Cum aş putea să nu le iubesc ?




"Florile sunt simboluri frumoase ale naturii, prin care ne arată cât de mult ne iubeşte." Goethe







Niciun comentariu: