"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 18 martie 2008

Nu-i nimic







“Dacă îmi vine să plâng,
plâng şi îmi trece
Dacă pierd spun mereu:
Nu-i nimic…



Una caldă şi apoi una rece
astăzi cad, mâine iar mă ridic
Toate trec,
Nu-i nimic…


Viaţa merge mai departe,
cad şi mă ridic şi mereu îmi zic:
Nu-i nimic… ce dacă,
tot ce-i rău o să treacă,


Strigă cu mine odată:
Nu-i nimic…
cad şi mereu mă ridic.


Dacă astăzi simt că toate mă dor
mâine ştiu că va fi mai uşor
Toate trec,
Nu-i nimic…


Viaţa merge mai departe,
cad şi mă ridic şi mereu îmi zic:
Nu-i nimic… ce dacă,
tot ce-i rău o să treacă,


Strigă cu mine odată:
Nu-i nimic…ce daca,
tot ce-i rau o să treacă,


Strigă cu mine odată:
cad şi mereu mă ridic.


Nu-i nimic… ce dacă,
tot ce-i rău o să treacă,


Strigă cu mine odată:
Nu-i nimic…
Nu-i nimic… ce dacă,
tot ce-i rău o să treacă,


Strigă cu mine odata:
Nu-i nimic…
cad şi mereu mă ridic.”



interpretează Laura Stoica





"Chiar de-i scurtă viaţa, să nu-ţi pierzi speranţa, luptă şi vei caştiga ... !!! "


Niciun comentariu: