"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 19 februarie 2008

Din viaţă






















"Mi-a bătut în poartă Fericirea
A intrat în curte şi a strigat.
Eram dus alături cu iubirea.
A-închis poarta iute şi a plecat.

Mi-a bătut de-asemeni Bucuria.
A intrat, a stat sub pomii goi.
N-a vazut pe nimeni să-i vorbească
Şi-a plecat grăbită înapoi.

Într-o seară, lumânând pe stradă
Mi-a bătut şi Steaua mea-de sus-
Tot aşa, eram plecat aproape,
Şi-a strâns fusta-n mănă şi s-a dus.

Mi-a batut în poartă şi Necazul.
Eram dus departe. Liniştit,
S-a întins pe ţolul de la uşă
Şi m-a aşteptat până-am venit."





"Am mai văzut apoi sub soare, că nu cei iuţi aleargă, că nu cei viteji câştigă războiul, că nu cei înţelepţi câştigă pâinea, nici cei pricepuţi bogăţia, nici cei învăţaţi bunăvoinţa, ci toate atârnă de vreme şi împrejurări."Solomon

Niciun comentariu: