"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

luni, 31 martie 2008

De ce te-ai dus ? De ce nu vii ?






"Un an din viaţă-a mai trecut
Şi încă o stea a mai căzut.
Cum anii trec, se scurg mereu,
Cu ei odată trec şi eu,
Îmbătrânesc şi-mi pare rău,
Că bine nu mai cunoscut.

De ziua mea te-aştept să vii.
Te anunţ de astăzi ca să ştii.
Să vii ! Un… La mulţi ani să-mi spui,
Că sunt orfan, al nimănui,
Să nu mai rătăceşti hai hui,
De ce te-ai dus ? De ce nu vii ?

O… Vino iar mămica mea,
Te-aştept şi te voi aştepta.
Eu te ador şi… mult am vrut,
Să vii să-mi dărui un sărut,
Să fim din-nou ca la-nceput
Măcar un ceas. De ziua mea!

Dar… În zadar am aşteptat
Venirea ta. M-am înşelat.
Eu cred că nu mă mai iubeşti,
Nu-mi vrei iubirea, n-o doreşti,
Deşi ţi-am spus că tu greşeşti.
Sincer! Regret că am plecat.

Dar… Nu-i nimic, vei regreta.
Când dorul te va zbuciuma,
O să încerci să îmi revii,
Când toamnele-ţi vor fi pustii,
Atunci… Mămica mea ! Ţi-o spun să ştii
Nu te-am uitat ! Dar, nu te pot ierta."



(variantă)


Corneniu Zegrean

"Mama. Îngerul păzitor al copilăriei. Când dispare, viaţa se fracturează."

Niciun comentariu: