"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

luni, 31 martie 2008

Cunosc un Om


"Cunosc un Om
un singur Om pe tot pământul,
Prieten bun, oricând alături
cu suflet cald, milos şi iertător...

Mi-e trupul plin de-avânt cu El,
şi-aş vrea să-L ştie-ntreaga lume:
cunosc un Om,
Un Om adevărat!

Să povestesc amarul vieţii mele
n-aş face bine nimănui
şi nu m-ar înţelege,
iar bucuriile de mi-aş mărturisi
şi tot ce simt de-aş spune
cine e sigur că-n orişice ureche
sunt preţuite gândurile bune?

Cunosc un Om ce mă iubeşte
de-aceea mă-nţelege;
Prietenul meu bun
cu care mă-ntâlnesc în fiecare zi;
De dorul Lui privirea-mi se topeşte.
Cu cât mai mult vorbim,
cu-atât mai mult mi-e dor
să-L ştiu tot mai aproape,
Prieten bun al sufletului meu şi-al tuturor..."


"Să ai bani şi să ai prieteni este uşor, să nu ai bani şi să ai prieteni este o realizare."

Niciun comentariu: