"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 1 aprilie 2008

Iartă-mă





“N-am spus nici un cuvânt
când am plecat
Inima ţi s-a frânt
nu mi-a păsat
Şi ce-a urmat, te-a răzbunat.

Anii au plecat la drum
nu-i pot opri
Singură sunt acum
zi după zi
Dar să mă cerţi, dar să mă ierţi.

În viaţa ta am fost un chin
Iartă-mă,
Spune-mi să plec, să nu mai vin dar,
Iartă-mă,
Eu te-am uitat şi te-am minţit
Iartă-mă,
Dar pentru tot ce am greşit
Iartă-mă,

N-am nici un drept să-ţi cer
ce nu ţi-am dat
Lasă-mă doar să sper,
că n-am visat.

Mi-a mai rămas
un ultim pas
Poate e prea târziu, pentru noi doi
Sufletul ţi-e pustiu, ochii prea goi
Dar orice-ar fi,
te voi iubi.

În viaţa ta am fost un chin
Iartă-mă,
Spune-mi să plec, să nu mai vin dar,
Iartă-mă,
Eu te-am uitat şi te-am minţit
Iartă-mă,
Dar pentru tot ce am greşit
Iartă-mă.”



interpret Mirabela Dauer



"Dacă vrei să fii fericit o clipă, răzbună-te... dacă vrei să fii fericit o viaţă, iartă"

Niciun comentariu: