"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 1 aprilie 2008

Prietene



"Ţin minte ziua când ne-am întâlnit
Primul cuvânt ce l-am rostit a fost...
Prietene!
De mult, de mult, am căutat,
Acest cuvânt ce l-am aflat atunci,
şi l-am păstrat.

Cu tine împart visarea
Pâinea şi sărbătoarea,
Munca şi gândul cel mai bun
Te ştiu de-o viaţă, şi de aceea-ţi spun
Prietene, prietene !

Cu tine am trecut prin greu
Cu tine am răzbit mereu, mereu...
Prietene!
Şi-am tras pe rând, pe înserări
Din fumul ultimei ţigări, privind
Departe-n zări

Cu tine împart visarea
Pâinea şi sărbătoarea,
Munca şi gândul cel mai bun
Te ştiu de-o viaţă, şi de aceea-ţi spun
Prietene, prietene!

Când fericit am fost căndva
A fost şi fericirea ta, şoptind...
Prietene!
Când am fost trist şi necăjit
Tu într-un suflet ai venit
Şi-atunci...m-am regăsit

Cu tine împart visarea
Pâinea şi sărbătoarea,
Munca şi gândul cel mai bun
Te ştiu de-o viaţă, şi de aceea-ţi spun
Prietene, prietene, prietene !”



interpret Dan Spătaru


"Un prieten, când e un om, întrece şi pe-un frate." Homer

Niciun comentariu: