"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 1 aprilie 2008

Prieten bun


“Prietenia care ne-a legat
Îmi poartă paşii printre amintiri
Prietene îţi spun:
Drum bun, rămas bun

Şi mai priveşte odată în urma ta
Mai strange-mă la piept
Şi spune-mi ce e drept
Şi-nvaţă-mă să iert
Atunci când plang.

Prieten bun, prieten drag
Ascunde lacrima ce te-a trădat
Prieten bun, ce gând curat
Prietenia care ne-a legat.

A mai trecut o zi şi nu mai ştiu
Prietene pe unde am să fiu
Atunci când norii grei
Te ascund de ochii mei
Şi-mi lasă-n suflet un imens pustiu
Şi atunci când am să fiu
Doar suflet am să ştiu
Să iert, să plâng, să uit că e târziu.

Prieten bun, prieten drag
Ascunde lacrima ce te-a trădat
Prieten bun, ce gând curat
Prietenia care ne-a legat.

Prieten bun, prieten drag
Ascunde lacrima ce te-a trădat
Prieten bun, ce gând curat
Prietenia care ne-a legat.”




interpret Mirabela Dauer



"Un prieten într-o viaţă e mult, doi e foarte mult, trei e aproape imposibil."

Henri Adams

Niciun comentariu: