"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

vineri, 28 martie 2008

Măicuţă, îţi mulţumesc


”Parcă te văd cum vegheai tot mereu,
să alungi răul din drumul meu.
Azi înţeleg, azi înţeleg
tot ce nu înţelegeam altădată, când te necăjeam.
Să ştii, măicuţa mea
Că port icoana ta,
În fiecare gând,
Oriunde, şi oricând,
Te-aud cum îmi cântai,
Te văd cum îmi zâmbeai,
Şi-ţi văd şi lacrima din ochi
Când uneori mă dojeneai
Aş vrea să mă mai cerţi,
Aş vrea să mă mai ierţi,
Şi-n mângâierea ta,
Să-ţi simt iar dragostea.
Să-mi pară că-mi eşti
Şi azi alăturea,
Şi să m-auzi că-ţi mulţumesc, măicuţa mea.
Să ştii, măicuţa mea,
Că port icoana ta,
În fiecare gând,
Oriunde, şi oricând,
Te-aud cum îmi cântai,
Te văd cum îmi zâmbeai,
Şi-ţi văd şi lacrima din ochi
Când uneori mă dojeneai
Aş vrea să mă mai cerţi,
Aş vrea să mă mai ierţi,
Şi-n mângâierea ta,
Să-ţi simt iar dragostea.
Să-mi pară că-mi eşti
Şi azi alăturea,
Şi să m-auzi că-ţi mulţumesc, măicuţa mea,
Şi să m-auzi că-ţi mulţumesc...măicuţa mea.”
interpret Dan Spătaru

Niciun comentariu: