"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

vineri, 28 martie 2008

Cine sunt eu ?


"Eu. Cine sunt eu? Un punct minuscul în această lume, ca o stea printre milioane de alte stele.
Dar totuşi fiecare are viaţa lui. Pe cât de mică, pe atât de semnificativă. Am şi eu povestea mea ca toată lumea, iar când eu nu voi mai fi, o stea acolo în îndepărtatul şi gigantul univers, va străluci pentru mine, în amintirea mea, pierdută printre mii de alte stele. "

























Cine sunt ?
Sunt ceea ce am ajuns până acum şi vreau să fiu ceea ce mi-am propus de acum încolo.“
“Am câştigat, sau am pierdut,
Nu m-am oprit din drumul început...
Am luptat ! Sperând că într-o zi,
Tot ce-mi doream, se va-mplini.
Am regretat, doar timpul pierdut,
Tot ce puteam să fac şi n-am făcut !”


“N-am făcut nimic decât să sper că va fi loc de mai bine... dar n-am făcut decât să aştept când alţii au avut noroc... chiar dacă unii nu mă lasă să trăiesc privesc înainte şi ironic zâmbesc... până la urmă nu am făcut decât să cred în visul meu.”

Niciun comentariu: