"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

vineri, 28 martie 2008

Te-am trădat




"M-am schimbat şi ştii e vina mea
Trebuia să mă-nţelegi iubita mea
Să mă laşi să mă opresc
Să îmi dau seama că greşesc
Da tu ai plecat de mult
Tu eşti cea care a pierdut.

Te-am trădat, sunt vinovat
Sentimentele nu mi le-am schimbat
Îmi pare rău, iubita mea
Dă-mi o şansă şi mă voi schimba
Te-am trădat, sunt vinovat
Regret acum, da nu-i sfârşit de drum
Eu sunt cel ce s-a înşelat
Cu sufletul nu te-am trădat.

Nu credeam că tu mă părăseşti
Nu credeam că tu nu mai iubeşti
Nu credeam că vei pleca
Chiar acum din viaţa mea
M-ai lăsat singur şi trist
Doamne cum de mai rezist.

Te-am trădat, sunt vinovat
Sentimentele nu mi le-am schimbat
Îmi pare rău, iubita mea
Dă-mi o şansă şi mă voi schimba
Te-am trădat, sunt vinovat
Regret acum, da nu-i sfârşit de drum
Eu sunt cel ce s-a înşelat
Cu sufletul nu te-am trădat.”


interpret Ovidiu Komornyk

http://www.trilulilu.ro/sor_23/883d51ccb2486e




"Soţie înţeleaptă! Dacă doreşti ca soţul tău să-şi petreacă tot timpul liber lângă tine, străduieşte-te ca el să nu găsească nicăieri în altă parte atâta plăcere, atâta mulţumire, modestie şi gingăşie ca lângă tine." Pitagora


Niciun comentariu: