"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

joi, 3 aprilie 2008

Rugă





DOAMNE!

Ajută-mă să le pot spune celor puternici adevărul în faţă,
Să nu mint
Doar pentru a câştiga aplauzele
celor slabi.

Dacă-mi dai noroc
Nu-mi lua fericirea
Dacă-mi dai putere
Nu-mi lua raţiunea
Dacă-mi dai succes
Nu mă lipsi de umilinţă
Iar dacă-mi dai umilinţă
Nu-mi lua DEMNITATEA.

Ajută-mă ca întotdeauna să văd
Şi reversul medaliei
Nu mă lăsa să-i învinovăţesc pe ceilalţi
Pentru că nu gândesc ca mine
Învaţă-mă să iubesc oamenii ca pe mine însămi
Învaţă-mă să mă judec ca pe restul
Nu mă lăsa să alunec în orgolii
Şi nici în disperare sau eşec...
Mai bine aminteşte-mi că eşecul
Este experienţa care precede
...triumful

Învaţă-mă ca în ciuda suferinţei
...să merg înainte

Învaţă-mă ca în ciuda decepţiilor
...să nu-mi pierd încrederea

Învaţă-mă că a ierta
...este cel mai important lucru
pentru cel puternic
Şi că răzbunarea este semnalul
primitiv al celor slabi

DOAMNE, dacă îmi iei succesul
Lasă-mi puterea de a trece peste eşec
Dacă eu aş greşi cuiva
...dă-mi curaj să-mi cer iertare
Dacă cineva mi-ar greşi mie
...dă-mi curaj să-l iert.

DOAMNE!

DACĂ EU AM UITAT DE TINE

TU

SĂ NU UIŢI DE MINE!

Niciun comentariu: