"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

miercuri, 19 martie 2008

Spune-mi, ce mai face mama?



”Frate, ieri ai fost pe-acasă,
Şi-ai stat seara, în livadă,
Toţi ai noştri, la o masă
Au venit, să te revadă.
Apoi zorii dimineţii
Nopţi i-au luat năframa,
Sprijinită-n anii vieţii
Spune-mi, ce mai face mama ?

Spune-mi, ce mai fac vecinii,
Cei care aveau o fată,
Pentru ea, gardul grădinii,
Îl săreai tu altădată.
Despre tata, spune-mi frate,
Să glumească, nu mai poate
Dar întâi, întâi de toate,
Spune-mi mama, ce mai face ?

Frate, ieri am fost pe-acasă,
Şi-am stat seara, în livadă,
Toţi ai noştri, la o masă,
Au venit, să mă revadă.
Noaptea cade-nmiresmată,
Cum ştim noi, ca-ntr-o poveste,
Totul e ca altă dată,
Numai mama... numai este.”



Interpretează Dan Spătaru





Niciun comentariu: