"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

miercuri, 19 martie 2008

Eşti mireasa vieţii mele








"Ce linişte în suflet mă cuprinde,
Şi cerul s-a deschis deasupra mea
Eu cred că a venit momentul
Să mă destăinui, draga mea
Să-ţi spun ce nu ţi-am spus vreodată
Chiar dacă poate tu ştiai
Eşti cea mai minunată fată
În viaţa mea ai coborât din Rai.

Cât de frumoasă poţi să fii, iubito
Ridică-ţi voalul să te pot vedea
Să ne-aşezăm aici la ţărmul mării
În noaptea asta sfântă eşti a mea
Şi-a mea vei fi pe veci de-acum încolo
Şi-al tău voi fi mereu, mireasa mea.
Cu tine vreau să plec departe
În altă lume dacă aş putea.

Eşti mireasa vieţii mele
Tu eşti tot ce mi-am dorit
Printre sutele de stele
În sfârşit eu te-am găsit
Te-am visat aşa cum eşti
În rochie albă de mireasă
Vreau să vină întreaga lume
Să-mi vadă a inimii aleasă.

Şi soarele a venit să ne cunune
Şi luna a venit din partea mea
Pe tine eu te vreau în astă lume
Pe tine te doresc mireasa mea
Destinul ne-a unit pe veşnicie
Şi-ţi spun acum că sincer te iubesc
Sunt martori soarele şi luna
Cu tine viaţa vreau să o trăiesc."


interpretează Ovidiu Komornik
http://www.youtube.com/watch?v=euwzMRroHQc&feature=related




"A te căsători este uşor. A rămâne căsătorit este ceva mai dificil. Dar a fi fericit în căsnicie toată viaţa, se numără printre cele mai rafinate arte." Roberta Flack


Niciun comentariu: