"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

miercuri, 26 martie 2008

Un prieten bun


“Un prieten bun aş vrea să am-atât
Cât un prieten poate bun să fie!
Necazu-i să i-l zvânt c-o bucurie,
el, c-un surâs, când fi-voi necăjit.
.
Să-mi iasă-n drum c-un strop de apă vie
şi eu să-i ies în drum la fel, încât
când unul dintre noi e doborât,
să poată celălalt să îl învie.
.
Să intre fără să îmi bată-n poartă
şi eu să intru tot aşa la el,
dar să îl simt în suflet că mă poartă
şi el să simtă că îl port la fel ...
.
Ce pot să cer mai mult? Nimic,
doar vestea
că nu rămân doar visuri toate-acestea!”

"Dacă vrei să păstrezi indiferent orice relaţie cu un om, trebuie să-l consideri ca pe o rudă apropiată şi să-i ierţi, să-i tot ierţi, cum le ierţi copiilor, părinţilor, fraţilor tăi. Dacă ai orgolii, nici o relaţie nu e posibilă." Ileana Vulpescu

Niciun comentariu: