"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

vineri, 22 februarie 2008

Fără tine









"Ascund durerea mea
Tot ce eu iubeam,
acum nu mai am
Şi nu găsesc puterea
N-o mai găsesc
Să mai vreau o altă zi să trăiesc
Aş da orice
Să mai fie totul ca la început
Aş da orice
Să ne întoarcem în trecut


Fără tine...
Nu mai pot zâmbi
Te aştept şi zi şi noapte
Fără tine...
Nu mai pot trăi
Doamne cum puteam atât
De mult greşi


Aveam tot ce-am visat
Fericiţi de parcă-n rai am urcat
Acum e casa goală
Tu ai plecat
Şi ţi-ai scot inelul ce ne-a legat
Aş da orice
Să mai fie totul ca la început
Aş da orice
Să ne întoarcem în trecut


Fără tine...
Nu mai pot zâmbi
Te aştept şi zi şi noapte
Fără tine...
Nu mai pot trăi
Doamne cum puteam atât
De mult greşi


Fără tine...
Nu mai pot zâmbi
Te aştept şi zi şi noapte
Fără tine...
Nu mai pot trăi
Doamne cum puteam atât
De mult, de mult greşï."



interpretează Talisman





Niciun comentariu: