"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

joi, 6 august 2009

La malul mării

















“Numai tu m-ai întrebat
Tăcuta mea chitară
De ce mă întorc aici
În fiecare vară

Mi-am uitat dragostea
Undeva la malul mării
Sub un cer,
Sub o stea
Într-o seară de neuitat

Şi de atunci ne-ncetat
Mă întorc la malul mării
Să-mi găsesc dragostea
Şi pe cine m-a uitat

Şi pe cine m-a uitat

Vrei să-ţi spun chitara mea
Doar numai pentru tine
Eu îmi caut dragostea
Dorită mult de mine

Mi-am uitat dragostea
Undeva la malul mării
Sub un cer,
Sub o stea
Într-o seară de neuitat

Şi de atunci ne-ncetat
Mă întorc la malul mării
Să-mi găsesc dragostea
Şi pe cine m-a uitat

Şi pe cine m-a uitat.”





interpretează Marina Voica



http://www.asculta-muzica.com/Marina-Voica-La-malul-marii/

Niciun comentariu: