"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

vineri, 20 februarie 2009

N-ai să mă poţi uita

“Ar fi prea banal
Pentru povestea noastră
Veşnicul final
Să năruim cupola unei mari iubiri
Într-un moloz de aminitiri

Uiţi tot ce-am clădit
Şi epilogul pregăteşte acum grăbit
Crezând că dragostea o ştergi dintr-un condei
C-ar fi de ajuns numai să vrei

Dar …

N-ai să mă poţi uita
N-ai să mă poţi uita
Oricât de mult ai încerca
Cand orşice nimic
Un lucru cât de mic
Dorul de mine-l va-nvia
El te va urmări
Şi te va regăsi
În orice loc vei fi ... zi de zi

N-ai să mă poţi uita
N-ai să mă poţi uita
Îţi porunceşte dragostea

Marea val cu val
Poate să şteargă în nisip paşii pe mal
Dar când pe plajă mâine singur vei veni
Urmele mele-ţi vor lipsi,
Cuibul când e gol
Vezi rândunelele stinghere dând ocol
Parc- ar voi să fie totul cum a fost
Alminteri cuibul n-are rost

N-ai să mă poţi uita
N-ai să mă poţi uita
Oricât de mult ai încerca
Cand orşice nimic
Un lucru cât de mic
Dorul de mine-l va-nvia
El te va urmări
Şi te va regăsi
În orice loc vei fi ... zi de zi

N-ai să mă poţi uita
N-ai să mă poţi uita
Îţi porunceşte dragostea
Îţi porunceşte inima.”



intrepretează Stela Enache





Niciun comentariu: