"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

marți, 16 decembrie 2008

Decembre



"Te uită cum ninge decembre
Spre geamuri, iubito, priveşte
Mai spune s-aducă jăratec
Şi focul s-aud cum trosneşte

Şi mână fotoliul spre sobă
La horn să ascult vijelia
Sau zilele mele, totuna
Aş vrea să le-nvaţ simfonia

Mai spune s-aducă şi ceaiul
Şi vino şi tu mai aproape
Citeşte-mi ceva de la poluri
Şi ningă, zăpada ne-ngroape

Ce cald e aicea la tine
Şi toate din casă-mi sunt sfinte
Te uită cum ninge decembre
Nu râde, citeste-nainte

E ziuă şi ce întuneric
Mai spune s-aducă şi lampa
Te uită, zăpada-i cât gardul
Şi-a prins promoroacă şi clampa

Eu nu mă mai duc azi acasă
Potop e-napoi şi-nainte
Te uită cum ninge decembre
Nu râde, citeşte-nainte."


George Bacovia


interpretează Nicu Alifantis


Niciun comentariu: