"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

joi, 19 iunie 2008

Casa mea





“Despre mine ce să spun
Ce cuvinte să adun
Ca-n adevărul lor să crezi ?
Ştiu cu frunzele vorbi
Şi cu stelele târzii
Într-un fel pe care tu nu-l ştii,
Ştiu din sunete să fac
O grădină şi un lac
Şi un curcubeu înmiresmat
Din tăcerea lumii pot culege armonii
Într-un fel pe care tu nu-l ştii.

Casa mea e-un cântec cu acorduri ample
E o caldă melodie casa mea
Eu sunt sufletul din ea
Ea e însăşi viaţa mea,
Viaţa mea cu tot ce-i bun în ea

Casa mea e-un cântec cu acorduri ample
Melancolic şi fierbinte şi curat
Şi mă simt ca-ntr-un palat
De păduri înconjurat
Viaţa mea în cântec s-a mutat.

Dacă vrei să mă găseşti
Nu-mi trimite mii de veşti
Prin mesageri îndepărtaţi
Vino singur, alergând
În veşmântul tău de rând
Chiar de ar fi să vii numai în gând,
Ca o flacără să vii
La un ceas pe care-l ştii
Când eu te chem cu al meu cânt
Şi în casa mea de sunete vei străluci
La ceasul când va fi să vii.

Casa mea e-un cântec cu acorduri ample
E o caldă melodie casa mea
Eu sunt sufletul din ea
Ea e însăşi viaţa mea
Viaţa mea cu tot ce-i bun în ea

Casa mea e-un cântec cu acorduri ample
Melancolic şi fierbinte şi curat
Şi mă simt ca-ntr-un palat
De păduri înconjurat
Viaţa mea în cântec s-a mutat,
Viaţa mea în cântec s-a mutat.”


interpretează Angela Similea


"O oază de linişte este cred cea mai înţeleaptă dorinţă a omului pentru viaţa lui. Cât de important este să trăieşti măcar în casa ta într-o atmosferă de armonie sufletească !" Ileana Vulpescu





Niciun comentariu: