"Câinii nu m-au muşcat niciodată. Doar oamenii."

vineri, 21 martie 2008

Tata



"Câtă nevoie, Doamne, am de tata...
De sfatul lui, de mâna lui fierbinte,
Câtă nevoie am de-al meu părinte,
De inima-i atât de mare, biata...

El doarme-atât de sfânt în cimitir...
Şi eu aştept din moarte să se scoale,
Să-mi pună palma peste tâmple goale,
Să mă înveţe viaţa, fir cu fir...

Şi poate că de-acolo, sus, din cer,
El mă aude şi mă vede, încă,
Şi poartă-n ochi o lacrimă adâncă
Şi iubitoare, pentru tot ce-i cer...

Câtă nevoie, Doamne, am de tata...
De sfatul lui, de mâna lui fierbinte,
Câtă nevoie am de-al meu părinte,
De inima-i atât de mare, biata..."









"Nu există moment mai tragic decât acela în care îţi dai seama că tatăl tău nu este decât un biet muritor, la fel ca tine" Frank Herbert – Dune


Niciun comentariu: